-
Hoeveel jaar garantie zit er op mijn VR headset?
VR headsets hebben standaard 2 jaar garantie vanaf het moment van levering.
-
Wat valt er onder de garantie?
Je krijgt 2 jaar garantie op fabricagefouten. Dat betekent dat de VR headset moet werken zoals beloofd. Slijtage of gebruiksschade valt niet onder de garantie.
-
Hoe kan ik gebruik maken van de garantie?
Mocht je VR headset niet werken zoals beloofd, neem dan contact met ons op via klantenservice@vr-expert.nl
-
Hoelang duurt de garantieafhandeling?
Afhankelijk van het product dat je hebt besteld, kan de garantieafhandeling 1 tot 4 weken duren. Nadat je de VR headset hebt teruggestuurd wordt deze eerst geïnspecteerd. Als tijdens de inspectie blijkt dat het inderdaad fabricagefouten bevat, dan wordt de headset gerepareerd of ontvang je van ons een nieuwe headset.
-
Hoe bepaal je of iets onder gebruiksschade valt?
Elke VR headset die wordt teruggestuurd, wordt onderzocht door onze specialisten. Heb je je bril bijvoorbeeld laten vallen of er een drankje overheen gemorst, dan valt dit onder gebruiksschade. Gebruiksschade valt niet onder de garantie.
-
Kan ik mijn headset ook laten repareren als dat niet onder garantie valt?
Ja, dat kan. Afhankelijk van de precieze malfunction, kan je headset gerepareerd worden. De kosten hiervoor zullen vooraf met je gecommuniceerd worden. Pas nadat je akkoord geeft zal de reparatie worden uitgevoerd.