ClickCease

Hoe begin ik een gesprek met Remote Eye als Field Operator of Expert?

Laatst gewijzigd: 31 mei 2022
In dit artikel leert u hoe u een gesprek kunt beginnen via Remote Eye. Het is mogelijk om als expert het gesprek te beginnen vanaf een PC, tablet of smartphone, maar ook vanaf het toestel van de operator of een smart glass.

Wat is er nodig:

  • Expert-apparaat (PC, MAC of tablet)
  • Apparaat voor de operator (Smartglas, smartphone of tablet)
  • Actieve Wi-Fi-verbinding

Hoe begint u een gesprek als Expert:

  1. Open de webtoepassing Remote Eye en log in met uw gegevens.
  2. In de rechterbovenhoek van uw contacten, kunt u kiezen of u een gesprek wilt beginnen in HD, MID of LOW resolutie.
  3. In uw contactpersonenlijst zal een Operator-toestel in het groen verschijnen als hij/zij online is. Als het contact in het rood verschijnt, is het toestel of de smart glass van de Operator offline.
  4. Zodra een Operator-apparaat of smart glass online is, kunt u op de gespreksknop drukken om het gesprek te beginnen.
  5. U kunt nu kiezen tussen een Direct Call of een Routed Call.
    1. Directe oproep: Directe point-to-point oproep. Dit geeft het beste resultaat bij gesprekken tussen een Expert en een Operator. De video-opnamefunctie is echter niet beschikbaar in een direct gesprek.
    2. Routed Call: De communicatie verloopt via een externe server. De Routed Call geeft meer stabiliteit bij gesprekken met meer dan één Expert. De externe server kan videosessies opslaan. Routed Call wordt aanbevolen voor sessies met meer dan één Expert.
  6. Als het gesprek beëindigd is, kan de Expert op de knop Gesprek beëindigen klikken om het gesprek te beëindigen.
U zou nu moeten weten hoe u als Expert een gesprek kunt beginnen.
Was dit artikel behulpzaam?
Nee 0 van 0 vond dit artikel nuttig.
Menu sluiten
×

Winkelwagen

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.