ClickCease

Hoe voeg ik een nieuw apparaat of smartglas toe in Remote Eye?

Laatst gewijzigd: 31 mei 2022
In dit artikel leert u hoe u een nieuw apparaat of smart glass aan uw Remote Eye account kunt toevoegen.

Wat is er nodig:

  • Apparaat voor operateur (Smartglas, smartphone of tablet)
  • Expert-apparaat (PC, MAC of tablet)
  • Actieve Wi-Fi-verbinding

Hoe een nieuw toestel of smart glass toevoegen:

  1. Zet uw Operator toestel aan en open de Remote Eye toepassing.
  2. Er verschijnt een viercijferige code.
  3. Ga nu met uw Expert-account naar de Remote Eye webapplicatie en log in met uw gegevens.
  4. In de linkerbovenhoek klikt u op de knop .
  5. Er verschijnt een pop-up venster. Voer de viercijferige code en de naam van het Operator-apparaat in.
  6. Als u het apparaat slechts tijdelijk wilt toevoegen, klikt u op Temporary device. Het apparaat blijft dan actief tot middernacht. (UTC+2)
  7. Om het proces te voltooien, klikt u op Add to this Expert om het Operator devicet aan de huidige Expert-rekening toe te voegen, of klikt u op Add to All om het aan al uw rekeningen toe te voegen.
Uw nieuwe apparaat of smart glass is nu toegevoegd aan uw Remote Eye account.
Was dit artikel behulpzaam?
Nee 0 van 0 vond dit artikel nuttig.
Menu sluiten
×

Winkelwagen

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.