ClickCease

Mijn Pico 4 (Enterprise) Wi-Fi streaming werkt niet

Laatst gewijzigd: 2 november 2022
Volg deze stappen om problemen op te lossen en Wi-Fi streaming werkend te krijgen met uw Pico 4 (Enterprise):
  • Zorg ervoor dat de computer en uw Pico 4 (Enterprise) verbonden zijn met hetzelfde Wi-Fi-netwerk.
  • Controleer of de firewall van uw computer geen verbindingen blokkeert.
  • Controleer of het type netwerkprofiel van het systeem "Privé" is en niet "Openbaar".
  • Als u antivirus- of beveiligingssoftware hebt geïnstalleerd, probeer dan de software te sluiten of de Pico Streaming Assistant toe te voegen aan de whitelist.
  • Zorg ervoor dat u zich in een eenvoudige netwerkomgeving bevindt, zoals thuis, en niet verbonden bent met een groot lokaal bedrijfsnetwerk.
  • Probeer de Pico Streaming Assistant en SteamVR te sluiten en opnieuw te openen.
  • Probeer de antivirussoftware volledig te verwijderen (sommige antivirussoftware verbiedt nog steeds een netwerkverbinding, zelfs als deze is gesloten).
  • Probeer uw computer opnieuw op te starten.
Was dit artikel behulpzaam?
Nee 0 van 0 vond dit artikel nuttig.
Menu sluiten
You are now on the VR Expert Business site in the Netherland region
×
×

Winkelwagen

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.