Licenties
Knowledge Base
- Knowledge Base
- Remote Eye
- Software Basics
- Licenties
- Remote Eye
- Aan de slag
- Software Basics
- Softwarefuncties
- Hoe een apparaat of smartglas delen in Remote Eye?
- Hoe begin ik een gesprek met Remote Eye als Field Operator of Expert?
- Hoe voeg ik een nieuw apparaat of smartglas toe in Remote Eye?
- Welke toestellen en smart glasses worden door Remote Eye ondersteund?
- Hoe kunt u een gastexpert uitnodigen met Remote Eye?
- Welke functies kunnen gebruikt worden tijdens Remote Eye gesprekken?
- Account & Beveiliging
- Hoe een apparaat of smartglas in Remote Eye ontkoppelen?
- Hoe kunt u apparaten of slimme brillen beheren in uw Remote Eye admin-account?
- Welke soorten accountrollen bestaan er in Remote Eye en wat zijn de verschillen?
- Kan ik meer apparaten of slimme brillen aan mijn Remote Eye licentie toevoegen?
- Hoe maak ik een nieuwe Expert in Remote Eye?
- Hoe kan ik de status van mijn huidige Remote Eye licentie controleren?
- Hoe log ik in op mijn Remote Eye account?
- Downloads & Installatie
- Licenties
- Waarom zou ik software bij VR Expert kopen in plaats van bij de softwaremaker?
- Wat is uw software annuleringsbeleid?
- Wat zijn de prijsopties voor Remote Eye van VR Expert?
- Welke betalingsmethoden worden aanvaard door VR Expert voor software?
- Wordt mijn software automatisch vernieuwd aan het einde van de licentieperiode?
- Wanneer gaat mijn licentieperiode in?
- Kan ik slechts enkele softwarelicenties in mijn licentieperiode verlengen?
- Biedt u software trials aan?
- Kan ik een offerte aanvragen voor de software?
- Kan ik na aankoop apparaten aan mijn licentie toevoegen?
- Softwarefuncties
- Aan de slag
- Software Basics
- Softwarefuncties
- Hoe een apparaat of smartglas delen in Remote Eye?
- Hoe begin ik een gesprek met Remote Eye als Field Operator of Expert?
- Hoe voeg ik een nieuw apparaat of smartglas toe in Remote Eye?
- Welke toestellen en smart glasses worden door Remote Eye ondersteund?
- Hoe kunt u een gastexpert uitnodigen met Remote Eye?
- Welke functies kunnen gebruikt worden tijdens Remote Eye gesprekken?
- Account & Beveiliging
- Hoe een apparaat of smartglas in Remote Eye ontkoppelen?
- Hoe kunt u apparaten of slimme brillen beheren in uw Remote Eye admin-account?
- Welke soorten accountrollen bestaan er in Remote Eye en wat zijn de verschillen?
- Kan ik meer apparaten of slimme brillen aan mijn Remote Eye licentie toevoegen?
- Hoe maak ik een nieuwe Expert in Remote Eye?
- Hoe kan ik de status van mijn huidige Remote Eye licentie controleren?
- Hoe log ik in op mijn Remote Eye account?
- Downloads & Installatie
- Licenties
- Waarom zou ik software bij VR Expert kopen in plaats van bij de softwaremaker?
- Wat is uw software annuleringsbeleid?
- Wat zijn de prijsopties voor Remote Eye van VR Expert?
- Welke betalingsmethoden worden aanvaard door VR Expert voor software?
- Wordt mijn software automatisch vernieuwd aan het einde van de licentieperiode?
- Wanneer gaat mijn licentieperiode in?
- Kan ik slechts enkele softwarelicenties in mijn licentieperiode verlengen?
- Biedt u software trials aan?
- Kan ik een offerte aanvragen voor de software?
- Kan ik na aankoop apparaten aan mijn licentie toevoegen?
- Softwarefuncties
Licenties
Populaire artikelen
- Beginnen met Remote Eye
- Kan ik meer apparaten of slimme brillen aan mijn Remote Eye licentie toevoegen?
- Welke toestellen en smart glasses worden door Remote Eye ondersteund?
- Hoe een apparaat of smartglas delen in Remote Eye?
- Hoe voeg ik een nieuw apparaat of smartglas toe in Remote Eye?
- Hoe begin ik een gesprek met Remote Eye als Field Operator of Expert?
- Welke functies kunnen gebruikt worden tijdens Remote Eye gesprekken?
- Kan ik een offerte aanvragen voor de software?