ClickCease
countryLogo Business
  • Deskundig advies
  • Betaal op factuur
  • 9,3/10 beoordeling door klanten
  • Wereldwijde levering
  • Gratis proefservice

Wat zit in de Vive Business Warranty Services?

Wat zit in de Vive Business Warranty Services?

Bij de aanschaf van de HTC Vive Focus Plus ontvangt u ongelimiteerd toegang tot het Vive Enterprise-platform. Het Vive Enterprise-platform is een beheerplatform voor HTC apparaten dat voor altijd kan worden gebruikt zonder terugkerende betalingen.

Daarnaast ontvangt u standaard 2 jaar Business Warranty & Services, maar wat houdt deze bedrijfs- garanties en services precies in? In dit artikel zullen we nader uitleg geven over de garanties, de services, de prijs en hoe een Vive Enterprise Business Warranty & Services aangeschaft kan worden.

Wat krijg ik in het pakket in het Vive Business Warranty & Service pakket?

Business warranty en services bestaat uit 3 componenten:

  1. Licentie voor commercieel gebruik
  2. Garantie op het product
  3. Telefonische ondersteuning

De insteek achter Business Warranty en services is dat u alle services die nodig zijn voor zakelijk gebruik in één pakket direct beschikbaar zijn.

  • Licentie voor commercieel gebruik.

De licentie voor de Business Warranty & services is standaard voor 2 jaar. Wanneer de 2 jaar verstreken zijn, kunt u nog steeds gebruik maken van het Vive Enterprise-platform en van de business services. Het account zal worden behouden in het geval er nieuwe producten toegevoegd moeten worden.  Het enige wat op dit moment veranderd, is dat er reparatiekosten in rekening gebracht kunnen worden bij het geval van een defect.

  • Twee jaar garantie

Gedurende de garantieperiode garandeert HTC dat het ‘’Gedekte Product’’ vrij is van defecten in materiaal en uitvoering indien gebruikt onder normale omstandigheden. Als u een product of accessoire gedurende de garantieperiode terugstuurt en het voldoet aan de voorwaarden van de beperkte garantie, zal HTC (of haar erkende agent) het product repareren of vervangen.  Wanneer HTC een product of accessoire repareert of vervangt, blijft het product onder garantie voor de resterende duur van de oorspronkelijke garantieperiode of gedurende drie maanden vanaf de datum van reparatie, afhankelijk van de periode die het langst is.

De verschillen tussen de business warranty en de consumer warranty zijn als volgt:

  • Reparatie gevallen met BWS krijgen een speciale tag in hun ticket, waardoor er voorrang wordt verleend op deze reparaties in vergelijking met consumenten warranty.
  • HTC betaald de zending in twee richtingen met de logistieke dienst van UPS. Meestal arriveert het pakket aan het einde van de volgende werkdag nadat het is opgehaald bij het servicecentrum van HTC. De output logistiek gaat ook via de expressdienst van UPS, dus zal de volgende werkdag na reparatie geleverd moeten worden.
  • De reparatietijd zal doorgaans de volgende werkdag na aankomst voltooid zijn.

Concreet duurt de reparatie van producten met BWS +/- 24 uur, waarbij producten met consumenten warranty een reparatie duur hebben van 5-7 dagen.

  • Vive Bedrijfsservices 

De bedrijfsservices omvatten versnelde technische ondersteuning voor gebruik, versnelde reparatie services en online Vive-hulpbronnen.

Vive-hulpbronnen

De Vive-hulpbronnen zijn verschillende artikelen vanuit Vive zelf. Hierin kunt u allerlei technische en praktische informatie vinden over de headset,  controller, Vive Focus Experience en meer. U kunt de Vive-hulpbronnen vinden op https://www.vive.com/eu/support/vive-focus/.

Toegewijde ondersteuning

De toegewijde ondersteuning bestaat uit: telefoonservice, ondersteuning voor online chat en specifieke e-mail ondersteuning voor het gedekte product.

Voor vragen en technische ondersteuning kunt u gebruik maken van de Vive Enterprise-telefoonservice.

Vive Enterprise-telefoonservice Werktijden service
Nederlands (0707007053) 09:00 – 18:00 (maandag – vrijdag)

Er kunnen ook  vragen worden gesteld via de online chat en specifieke e-mail ondersteuning. De ondersteuning van HTC is zo toegewijd dat antwoorden via e-mail binnen één werkdag na ontvangst kunnen worden verwacht. De online chat en email ondersteuning kunt u vinden op https://www.vive.com/eu/support/contactus/.

Kosten van de Vive Enterprise Business Warranty & Services

De Vive Enterprise Business Warranty & Services  komt standaard bij de HTC Vive Focus Plus. Eventueel kan hij na 2 jaar weer verlengd worden.

  • Vive Pro Series Series: €271.00
  • Vive Cosmos Series: €271.00
  • Vive Focus Series: €156.00

Wanneer de Vive Enterprise Business Warranty & Services los aangeschaft moeten worden, kan dat via VR Expert.

Heb je vragen over de Vive buiness Warranty & Services?

Neem gerust contact met ons op voor advies of vragen!

×
×

Winkelwagen

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.