ClickCease
  • ArborXR

    ArborXR

    ArborXR is apparaatbeheersoftware voor XR headsets. Vanuit het webportaal kunt u headsets in batch leveren, apps implementeren en meer!

    • Implementeer toepassingen en inhoud op afstand
    • Apparaatstatus en groepering
    110,- / per jaar
    Prijs beschikbaar op aanvraag
  • Look&Play

    Look&Play

    Look&Play is een VR oplossing die de gebruiker in staat stelt om een vooraf geselecteerde video te bekijken.

    • Upload de content die de gebruikers kunnen bekijken zonder limiet
    • Zeer makkelijk in gebruik
    80,- / per jaar
    Prijs beschikbaar op aanvraag
  • VR Sync

    VR Sync

    VR Sync is een VR oplossing gemaakt om gebruikers in staat te stellen inhoud op afstand te beheren voor een groot aantal headsets tegelijk.

    • Upload inhoud naar meerdere headsets tegelijk
    • Speel inhoud af op hetzelfde moment voor alle headsets
    80,- / per jaar
    Prijs beschikbaar op aanvraag

FAQ

Software VR

Kan ik korting krijgen wanneer ik een softwarelicentie aanschaf in combinatie met een headset?

Ja, wij bieden u een korting van 2,5% op uw gehele bestelling bij aankoop van minimaal 1 jaar softwarelicentie en 1 headset. Deze korting zal worden toegepast op uw gehele bestelling in de winkelwagen wanneer de bundel aanwezig is.

Wat zijn de vereisten om 2,5% korting te krijgen op mijn bestelling?

U kunt alleen korting krijgen op uw bestelling als u de volgende artikelen in uw winkelwagen heeft:

  • Ten minste één VR of AR headset
  • Ten minste een 1 jaar software licentie

Deze kortingsbundel werkt niet met alleen accessoires en een softwarepakket. De korting zal alleen werken wanneer er een VR of AR headset in de winkelwagen zit en zal niet werken met een ander soort product. De korting zal worden toegepast op de winkelwagen wanneer de 2 producten die in aanmerking komen (ten minste 1 software en 1 headset) in de winkelwagen zitten. De 2,5% korting wordt toegepast op de gehele winkelwagen wanneer aan de voorwaarden is voldaan.

 

Waarom zou ik bij VR Expert kopen in plaats van bij de softwaremaker?

Het is ons doel om organisaties te helpen VR/AR oplossingen succesvol in te zetten. Elke VR/AR oplossing bestaat uiteindelijk uit twee componenten, Een VR/AR glas en de juiste software. Om het organisaties zo makkelijk mogelijk te maken bieden wij de mogelijkheid om de hardware en software op één plek aan te schaffen, wat een aantal voordelen heeft:

Lokale facturatie,
Korting op alle hardware en software bundel aankopen,
Geselecteerde software van een officiële reseller,
Experts die uw taal spreken,
Gratis tests,
VR & AR hardware, software en dienstverlener op één plek.

Maken jullie ook software op maat?

Ja, op verzoek kunnen wij zowel VR en AR applicaties als 360 content maken. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik de support desk service halverwege mijn licentie toevoegen?

Ja, u kunt een halverwege uw licentie een verzoek indienen om de ondersteuningsservice aan uw licentie toe te voegen, maar deze ondersteuningsservice geldt voor een jaar. Het moet gezegd worden dat deze ondersteuning voornamelijk voor de software zal zijn en dat problemen met hardware mogelijk niet gedekt worden. Voor meer informatie over de support service bezoek onze diensten pagina: https://vr-expert.nl/services/ 

Biedt u een support desk met software?

Ja, VR Expert zal een support service voorzien met uw software. Het moet gezegd worden dat deze ondersteuning in de eerste plaats voor de software zal zijn en dat problemen met hardware mogelijk niet worden gedekt, tenzij de support desk wordt genomen met hardware en software. Bezoek onze diensten pagina voor meer informatie over de support service: https://vr-expert.nl/services/ 

Hoe lang na aankoop wordt mijn account geactiveerd?

Na uw aankoop zou u binnen 24 uur toegang tot de software moeten hebben. Houdt u er rekening mee dat weekenden en feestdagen invloed kunnen hebben op het activeringsproces.

Wanneer gaat mijn licentieperiode in?

Uw licentieperiode gaat in op de dag van uw aankoop, tenzij anders vermeld.

Kan de software op voorhand geïnstalleerd worden?

Ja, VR Expert biedt pre-installatie en configuratie van de software aan via de aankoop van onze installatieservice. Deze service is enkel van toepassing indien hardware besteld wordt in combinatie met software. Voor meer informatie over onze installatieservice kunt u een kijkje nemen op onze service pagina: https://vr-expert.nl/services/

Wat is uw annuleringsbeleid?

Om annuleringen te vermijden biedt VR Expert een gratis proefperiode aan om de software uit te testen alvorens een licentie aan te kopen. Wanneer de licentie eenmaal is aangekocht bieden wij geen mogelijkheid tot annulatie. U hoeft zich geen zorgen te maken over een verlenging van uw licentieperiode aangezien deze automatisch zal worden geannuleerd aan het einde van uw licentieperiode.

Kan ik slechts enkele softwarelicenties in mijn licentieperiode verlengen?

Ja, u kunt dit doen door contact op te nemen met ons verkoopteam via e-mail op sales@vr-expert.com of met uw accountmanager en te vragen wat u met uw licentie wilt doen. U kunt ook voor het einde van uw licentieperiode een herinnering sturen naar uw e-mailadres om te bevestigen of u uw softwarelicentie wilt verlengen. In uw antwoord kunt u eventuele wijzigingen en updates van uw licentie bevestigen.

Wordt mijn software automatisch vernieuwd aan het einde van de licentieperiode?

Nee, voor het einde van uw licentieperiode zal een herinnering naar uw e-mailadres worden gestuurd om te bevestigen of u uw softwarelicentie wenst te verlengen. Indien u vraagt om niet te verlengen of geen antwoord geeft dan zal uw software licentie worden geannuleerd.

Komt de facturatie onder een andere naam dan de hardware?

Nee, VR Expert bezorgt u alle facturen voor zowel uw hardware als uw software onder dezelfde naam. Zo vermijdt u dat u meerdere facturen krijgt van verschillende leveranciers en afdelingen. Alle facturatie voor zowel hardware als software zal worden gedaan via de email administratie@vr-expert.nl onder de naam Uil VR Solutions B.V.

Komt de facturatie van de software onder een andere naam?

Nee, VR Expert zal de facturatie voor de software beheren. Dit voorkomt dat u meerdere facturen van verschillende leveranciers heeft. Alle facturatie zal gebeuren via de email administratie@vr-expert.nl onder de naam Uil VR Solutions B.V.

Beheert u de facturering voor alle software die via uw website wordt gekocht?

Ja, VR Expert zal de facturering beheren voor de software die via ons is gekocht. Alle facturering zal worden gedaan via de e-mail administratie@vr-expert.nl onder de naam Uil VR Solutions B.V.

Kan ik een offerte aanvragen voor de software?

Ja, u kunt voor alle softwareproducten een offerte aanvragen. Voeg de software van uw keuze toe aan uw winkelwagen en ga naar de winkelwagen pagina. Op de winkelwagen pagina heeft u de mogelijkheid om een offerte aan te vragen.

Biedt u software trials aan?

Ja, VR Expert biedt software trials aan voor de meeste softwareproducten. U kunt een software trial aanvragen door het formulier in te vullen en meer te lezen over hoe de trial werkt op de volgende pagina: https://vr-expert.nl/software-trial/

Menu sluiten
You are now on the VR Expert Business site in the Netherland region
×

Winkelwagen

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.