De Beren

Klant: De Beren
Category: 360-video
Project date: maart 2018
Link: Content op aanvraag

De vraag

Wat ooit is begonnen als een eetcafé in Rotterdam is nu uitgegroeid tot een grote, landelijke horecaketen bestaande uit 33 restaurants én 19 bezorgrestaurants. Om deze groei door te blijven zetten was De Beren op zoek naar een unieke manier om nieuwe franchisenemers tijdens een beurs kennis te laten maken met restaurantketen De Beren.

De oplossing

Om potentiële franchisenemers een impressie te geven van de look & feel van De Beren restaurants en bezorgrestaurants, hebben wij een 360° video tour gemaakt op twee van de locaties in Nederland.

De executie

We maakten twee keer een video van anderhalve minuut, waarin de USP’s van De Beren centraal staan. Als kijker wordt je meegenomen door de restaurants, terwijl de voice-over je voorziet van de nodige informatie.

De Beren heeft de video’s ingezet tijdens een beurs voor franchisers. Ze waren te bekijken met een Samsung Gear VR bril. Het VR-aspect in hun stand trok veel aandacht, wat de beurs naar eigen zeggen een groot succes maakte.

De Beren wil de 360-graden video voortaan ook inzetten om nieuwe werknemers kennis te laten maken met het restaurant.

Testimonial

“Ons project kende een korte doorlooptijd. VR Owl was in staat snel te schakelen en heeft hiermee in korte tijd een tweetal uitstekende eindproducten opgeleverd.

Gedurende het project was er ruimte voor aanpassingen en feedback, VR Owl stelde zich flexibel op en gaf gevraagd en ongevraagd advies.”

Heeft u ook een uitdaging voor ons video team?

Neem contact op!