INIKI Adidas


Klant: Adidas & Foot Locker
Category: 360 Video
Project date: Oktober 2017
Campagne: INIKI Adidas
Link: Facebook


De vraag

Voor de release van de Sofia Richie Approved INIKI schoen, organiseerden Adidas en Foot Locker een exclusief event in één van hun stores in Milaan. Om extra aandacht te genereren voor de schoen en het event, werd ons gevraagd om een 360-graden aftermovie te maken voor een goede sfeerimpressie.


De executie

Ons team vloog af naar Italië om daar het event vast te leggen. Het doel was om een video van ongeveer een minuut te maken, die gepost kon worden op de Facebookpagina van Foot Locker Europe. Als kijker waan je je een weg temidden van de branded store en de ruim tachtig genodigde influencers. Alle componenten voor een goed feestje waren aanwezig: een DJ, cocktailbar, maar ook de photobooth ontbrak niet.

In de video presenteert Sofia Richie als main influencer de schoen aan de camera. De overgangen van de shots in de video worden ondersteund door special effects, om zo het tempo in de video te bewaren en het juiste gevoel mee te geven aan de kijker.


Het resultaat

Van de aftermovie zijn op Facebook twee versies verspreid door Foot Locker Europe. In totaal zijn de posts binnen 24 uur meer dan 18,4 duizend keer bekeken, 226 geliked en 16 keer gedeeld.

Heeft u ook een uitdaging voor ons 360 video team?

Neem contact op!