Rabobank


Klant: Rabobank
Category: 360 video
Project date: September 2017
Campagne: Betekenisvol bankieren in beeld
Link: Content van klant


De vraag

Er werken veel accountmanagers voor de Rabobank, maar het is niet altijd even duidelijk wat ze doen.

De oplossing

Rabobank liet een aantal 360 graden video reportages produceren met als doel de accountmanagers meer inzicht te geven in de werkzaamheden van hun collega’s. Deze reportages worden vertoond tijdens kwartaalbijeenkomsten en interne evenementen. Dit biedt een uniek perspectief op het soort projecten en klanten waar de accountmanagers mee bezig zijn, zo komt bankieren op een levendige wijze in beeld.

De aanpak

Er was slechts drie weken tijd om het volledige video project ten uitvoer te brengen. We zien de accountmanager kennismaken met een ondernemer in de film tijdens een informele ontmoeting onder het genot van een kop koffie. Er wordt gesproken over de motivatie om een bedrijf te starten, welke uitdagingen er op het pad verschijnen en wat de toekomst zal bieden. We zien tegelijkertijd de onderneming vanuit een bijzonder standpunt.

De toepassing

De VR video werd op 21 juni voor de eerste maal vertoond tijdens een groot evenement binnen de organisatie. Daarbij kregen 120 accountmanagers de 360 graden video te zien.

Heeft u ook een uitdaging voor ons event team?

Neem contact op!