De oplossing

Een VR Fashion experience waarbij de kijker een unieke perspectief krijgen op de kleding. Modellen tonen op een unieke locatie de nieuwste kleding in een visuele overweldigende ervaring.

Woolrich

De vraag

Woolrich zocht naar een unieke manier om wintercollectie van 2019 te presenteren aan interne stakeholders.  Normaliter wordt dit gedaan middels een video, magazine of modeshow. Voor een interne presentatie wou het modemerk echter flink uitpakken en medewerkers onderdompelen in een unieke fashion experience.

De executie

In samenwerking met mediabureau CLX trokken wij de Italiaanse bergen in voor een unieke shoot. Samen met met tientallen modellen, een gigantische productieteam en zelfs de aanwezigheid van het Rode Kruis was dit één van onze grootste producties ooit. In een temperatuur van -10 werden hoog in de bergen een prachtige decor gecreëerd met unieke belichting, rook en vuurwerk.

De modellen toonden de nieuwste collectie waarbij met visuele effecte interessante en verrassende overgangen worden gecreëerd. Kijkers krijgen een up close and personal blik op de wintercollectie. Voor de presentatie togen wij tevens naar een pittoresk Italiaans dorpje waar de video aan 160 personen gelijktijdig werd getoond.