ClickCease
countryLogo Business
  • Deskundig advies
  • Betaal op factuur
  • 9,3/10 beoordeling door klanten
  • Wereldwijde levering
  • Gratis proefservice

Klantenservice

Hoe kunnen we helpen? Los uw probleem snel op door de zoekbalk te gebruiken of door hieronder het juiste onderwerp te vinden.

Garantie

Garantie

  • Welke garantie wordt er geboden op de nieuwe producten?
    De garantie op nieuwe producten die op deze website worden verkocht, is standaard 1 jaar, tenzij er een andere garantieperiode wordt vermeld op de productpagina. Uitzonderingen hierop zijn de diensten en verbruiksartikelen zoals hygiënische maskers, karton, knopblokkers, keycords, VR-hoes, Oculus Quest Cover, AR Cardboard & Hard Hat Clips.
  • Welke garantie heb ik op mijn refurbished producten?
    De garantie op refurbished producten die op deze website worden verkocht, is standaard 3 maanden, tenzij er een andere garantieperiode wordt vermeld op de productpagina.
  • Wat is de procedure voor het verzenden van mijn defecte product onder garantie?
    Stuur een e-mail met uw ordernummer + beschrijving van het defect naar support@vr-expert.nl. U ontvangt zo spoedig mogelijk verdere instructies per e-mail. We kunnen tijdens dit proces telefonisch contact met u opnemen om de kwestie verder te bespreken.
  • Kan ik mijn garantie op enige manier verlengen na het verlopen ervan?
    U heeft de kans om bij bepaalde producten een verlengde garantie aan te schaffen. Zodra het apparaat is gekocht, is het niet mogelijk om de garantie op uw apparaat te verlengen.
  • Moet ik een account hebben om een geldige garantie te hebben?
    U hoeft geen VR Expert-account te hebben om aanspraak te maken op een geldige garantie, u kunt een e-mail sturen naar support@vr-expert.nl. Onze ondersteuningsafdeling zal uw zaak bekijken en dienovereenkomstig contact met u opnemen.
  • Moet ik documenten of bevestigingen bewaren?
    Nee, we hebben geen documenten nodig, maar het proces wordt versneld als u het ordernummer kunt verstrekken. Als u geen documenten of referenties van uw bestelling heeft, kunt u altijd het serienummer met ons delen en als de bestelling bij ons is geplaatst, kunnen we uw bestelling vinden.
  • Wat als iemand mijn gekochte product steelt?
    Zodra het pakket is afgeleverd, is de verantwoordelijkheid voor het product overgedragen aan de koper. We kunnen dus geen apparaat terugbetalen dat gestolen is.
  • Welke onderwerpen vallen onder deze garantie?
    U kunt verwijzen naar onze algemene voorwaarden. Voor marketing: Dit is een heel grote vraag. Elke leverancier heeft verschillende onderwerpen die ze wel en niet behandelen, dus als we ze allemaal moeten doornemen, kost dat veel tijd en ik denk niet dat het de moeite waard is. In onze algemene voorwaarden staat ergens dat we dezelfde onderwerpen behandelen als onze leveranciers (u moet de algemene voorwaarden raadplegen om de exacte bewoordingen te zien, ik kon het zelf niet vinden, maar Merijn informeert me dat het erin staat).
  • Ik heb een klacht over VR Expert
    Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via support@vr-expert.com. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Toon meer Toon minder
Retourneren

Retourneren

  • Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?
    Aangezien we alleen aan zakelijke klanten leveren, kunt u de bestelling niet retourneren. Als u de bestelling toch wilt retourneren, verzoeken wij u een e-mail te sturen naar support@vr-expert.nl. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
  • Waar moet u op letten bij het terugsturen van een defect product?
    Zorg ervoor dat het product goed beschermd en verzendklaar is. Dit betekent dat het product (de producten) niet alleen in de originele verpakking moet worden verzonden, maar ook in aanvullende verzendverpakkingen zoals enveloppen, dozen of pallets. Voor de meeste verzendbedrijven geldt de regel dat een pakket gemakkelijk 50 cm moet kunnen vallen zonder beschadigd te raken. Als het product beschadigd aankomt, valt het mogelijk niet langer onder de garantie. Verpak uw product goed.
  • Kan ik de defecte producten ook afleveren in plaats van ze op te sturen?
    Ja, dit is mogelijk in overleg. Stuur een e-mail naar support@vr-expert.nl
Bezorgen

Bezorgen

  • Levert u ook in het buitenland?
    Ja, wij leveren hardware wereldwijd.
  • Ontvangt u een track en trace code?
    Ja, u ontvangt deze via e-mail.
  • Wat zijn de levertijden?
    Raadpleeg de productpagina's voor de geschatte levertijden.
Bestellen & Betalen

Bestellen & Betalen

  • Welke betaalopties biedt u aan
    U kunt betalen met: PayPal Visa Mastercard American Express Bancontact EPS Giropay iDEAL Multibanco Przelewy24 SOFORT
  • Levert u ook aan consumenten
    Ja, sinds april 2022 bieden we ook een selectie van onze headsets aan consumenten aan. U kunt deze bekijken en bestellen op deze website: vr-expert.com/consumer
  • Hoe plaats ik een bestelling?
    U kunt op verschillende manieren bij VR Expert bestellen. U kunt direct via onze webshop bestellen, dit doet u door een product in je winkelmand te plaatsen en de checkuit door te lopen (Uw gegevens en betaalmogelijkheid). Nadat wij de confirmatie binnen hebben en het product klaar hebben staan, wordt uw bestelling verzonden.

Do you still have some questions?

alt

Bel ons op

alt

Adres

  • Demkaweg 11 3555 HW Utrecht
    Nederland
You are now on the VR Expert Business site in the Netherland region
×
×

Winkelwagen

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.