ClickCease
VR Expert - CSi Use Case

CSi Palletising – RealWear HMT-1

Klant: CSi Palletising
Applicatie: Remote support
Hardware: RealWear HMT-1
Diensten: Advies, installatie, verzending

VR Expert RealWear HMT-1 zijkant met workband

De klant

CSi palletising is opgericht in 1964 in Rotterdam, Nederland. Het bedrijf levert volledig geïntegreerde material handlingsystemen en palletiseersystemen voor de FMCG/CPG-industrie en heeft installaties over de hele wereld. 

Als turnkey leverancier biedt CSi zijn klanten een compleet pakket, van advies en ontwerp tot montage, levering, installatie en inbedrijfstelling, alsmede lifecycle services..

De uitdaging

De grootste uitdaging die CSi wilde aangaan is het verminderen van de downtime van kritieke installaties van de klanten van het bedrijf. Vanwege de wereldwijde klantenportefeuille was het echter ook essentieel om de noodzaak van reizen naar locaties te verminderen.

In tijden van onzekerheid en beperkte reismogelijkheden wilde CSi zijn klanten zo goed mogelijk blijven ondersteunen en zocht daarom naar een geschikte oplossing. Ze ontdekten de augmented reality-technologie en namen contact op met VR Expert voor advies over het gebruik ervan.

De oplossing

Na uitgebreid overleg met VR Expert koos CSi voor de RealWear HMT-1, een smart glass die perfect geschikt is voor remote support toepassingen. Het toestel kan handsfree worden bediend via spraakbesturing en voldoet dankzij zijn robuustheid aan alle eisen voor het werken in industriële omgevingen. Met ruisonderdrukking en een zaklamp is het apparaat ook geschikt voor gebruik in lawaaierige of donkere omgevingen.

VR Expert - CSi Palletising 1

In combinatie met de RealWear HMT-1 creëerden CSi en VR Expert gezamenlijk een kit bestaande uit smart glass, accessoires en PPE (persoonlijke beschermingsmiddelen). Met behulp van de kit hebben werknemers alle benodigde items ter plaatse en kunnen ze de oplossing onmiddellijk gebruiken.

Door gebruik te maken van de RealWear HMT-1 apparatuur is CSi in staat om met slechts een aantal klikken ondersteuning op locatie te bieden aan klanten, terwijl de hoge kosten worden bespaard die anders zouden ontstaan door reistijd van specialisten. Deze nieuwe manier van werken vermindert niet alleen de downtime, maar verbetert ook de kennis en vaardigheden van klanten.

“Door het gebruik van slimme brillen kunnen wij onze klanten over de hele wereld snel en 24/7 ondersteunen.”
  –  Frans Mertens, Manager Remote Services bij CSi palletisering

VR Expert - Huawei logo
VR Expert - Adidas logo
VR Expert - Rabobank logo
VR Expert - Pearle logo
VR Expert - Landal logo
VR Expert - Tele 2 logo
VR Expert - United nations logo
VR Expert - Premiertech logo
VR Expert - Rijkswaterstaat logo
VR Expert - Rituals logo
Menu sluiten
×
×

Winkelwagen

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je doorgaat met het gebruiken van de website, gaan we er vanuit dat je hiermee instemt.